tisdag 1 maj 2012

BTW !!!!

Jag känner mig så säker med honom ... jag fattar inte att folk ogillar honom, föraktar och är rädda för honom bara för att han är annorlunda <3 börjar hata mig bara för att jag hänger med honom ... han förstår hur jag känner ... gillar mig för den jag är och säger sanningen <3 han är snäll och gosig ... kramgo och hjälpsam <3 han får mig att glömma allt som stör mig och sliter sönder mig från insidan <3 han tar bort alla tankar och låter mig vara mig själv ... jag är säkrare med honom ... får mer självförtroende <3 vi låg i samma säng ... ditt huvud mot min axel ... bara som vänner OFC <3 han vill att jag ska skaffa scene-hår! Antingen mörkslingat eller svart med lila eller rosa underhår <3 och hoppas han inte läser detta ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar