torsdag 29 mars 2012

Emo??

Hey <3 just nu vill jag bara slå ner nån. efter att ha läst amandas blogg kom jag på att jag har glömt att säga en sak; att personer kallar en för 'emo' är helt fel. man fattar inte hur dåligt man mår av det. gud vad jag hatar folk som gör det. och dessutom är ordet 'emo' en fu***ng stil (t.ex. musik stil och kläd stil m.m) det är precis som att vara 'fjortis' fast ändå inte. man gillar inte samma saker bara DX ni som inte fattar detta borde verkigen LÄSA IN DET I ERA SMÅ FÖRJ****A HJÄRNOR !!!!! att gilla emo stilen betyder inte att man måste vara deppig eller hata sitt liv!  det var allt <3 ni får säga vad ni vill men jag tycker att det är j***t fel att antyda saker utan att veta.  

2 kommentarer:

  1. Jag håller med jossi!!!!
    Det är så jävla dålig stil att säga så.
    Jag blir själv sårad när folk går fram till mig och kanske säger så och sånt... Och jag blir så jävla förbannad när min brorsa säger så till mig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för att du håller med. jag vet?? det känns bara som man vill slå ner den som säger det. eller det känner jag i alla fall^^ gud stackars dig <3 va hemskt att ha en bror som säger så :(

      Radera