söndag 8 april 2012

Hunger Games

Hey guys !!! Kom precis hem ifrån bio:n i Täby XP Har sett Hunger Games med kusse och moster <3 lov u even if One of u gaggade på mitt smink =~= HAHA lite svengelska går alltid bra :D men nu tillbaka till filmen: jag tyckte att den var Aza bra !!! För vissa filmer som är gjorda ur en bok brukar oftast vara asa dåliga men inte denna XD jag tycker att de fick fram alla karaktärer väldigt bra. Det negativa var att de kunde ha varit li~~~te bättre på att filma för det skakades mycket och jag blev ganska förvirrad när de slogs för man var typ alltid inne i själva slagsmålet <3 och de kunde ha tagit med vissa scener som dom hade i boken, tex i slutet på de 'åt' bär i.boken men inte i filmen .... :D men jag rekommenderar denna film till alla som gillade boken för filmen är nästan bättre ^^ och jag rekommenderar den även till dom som inte läst boken <3

Oyasumi ~~~~ <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar