fredag 6 april 2012

varför ???

varför måste nästan alla jag älskar må dåligt medan jag mår bra och är glad?? ...  ibland önskar jag att  jag kunde må dåligt istället för dom ... bara låta dom ha mina känslor och jag deras ... allt skulle vara så mycket enklare <3 visst ibland hatar jag mitt liv oxå men sen blir jag lika glad och konstig ... hyper och galen ... har ni någonsin känt så?? att man bara vill byta ut sina känslor mot nått annat?

känslor smittar av sig ... det spelar ingen roll om man är glad, ledsen eller arg ...

jag hatar mig själv just nu ... mitt hjärta känns som om ... jag vet inte ... filmjölk med ett oväder i sig ... det är så äckligt ... usch ...

ibland vill jag bara dö ... ibland vill jag döda ... kanske mig själv ... ibland vill jag leva ... ibland ångrar jag vad jag tänkt ... men oftast vill jag bara vara ensam ...

(OBS! jag skrev detta när jag mådde aza dåligt och det var för ganska länge sedan) ...
 jag orkar inte med alla ... alla måste vara så jävla positiva! alla måste tydligen veta allt, det som är bäst för mig, säga vad som är vad och antyda saker om dem jag älskar ... jag vill bara bort ... försvinna ... eller så kan alla bara dö ... allt blir så mycket enklare ... eller jag kanske ska dö, då slipper alla mig och jag slipper dem ... du kan dö med mig, så slipper du sörja mig och jag dig ... det känns som om jag ska explodera när som helst. bli förbannad på någon som stör mig ... slå ner någon ... hata någon ... jag orkar inte med alla ord ... alla skratt ... 

6 kommentarer:

  1. Josse........ Nu gör du mig ledsen genom att säga så......

    SvaraRadera
    Svar
    1. På vilket sätt? Jag ... jag läste din blogg och just då kände jag så ...

      Radera
    2. Jag blir ledsen på det sättet att det känns som att det är mitt fel..... Fför som du sa känslor smittar.... och..... Och det känns som..... Ne jag ska inte säga...... Skit samma...

      Radera
    3. Det var inte så jag menade gumman <3 jag menade att om du gråter så gråter jag ju ... och om du är glad så är jag glad ... det är bara mitt fel att jag gör så här och inte ditt ...

      Radera
    4. okej <3 det är samma för mig <3 och det ända som håller mig glad på skoldagarna är att jag får träffa dig <3 lova att vi alltid håller ihop no matter what key? <33333

      Radera
    5. Aw~~~ samma här, du är den som gör mig glad om dagarna <3<3<3<3<3 i promize <3 no matter what <3 för jag älskar dig!!!!! <3

      Radera