måndag 16 april 2012

NO SCHOOL 4 ME

hey ^^ jag går i~~nte till skolan idag för jag blev tvingad att stanna hemma av morzan TT^TT och jag känner mig jätte taskig mot alla mina vänner (amanda) .... men men jag skulle nog ändå smitta alla och snora ner hela korridorer om jag var där (((><))) men men ... jag får väl försöka spendera tiden på nått sätt ... jag hittade massa jrock band som jag har blivit kär i  ( ̄▽ ̄)ノ_彡☆バンバン!! 
jag hittade dem genom min SHOXX tidning ^^ 
KIRYU 
lynch.
Diaura 
Ayabie 
Duel Jewel
Plastic tree 
Merry 
12012

jag har inte riktigt brytt mig om andra band men nu ska jag försöka vara lite mer öppen mot jrock världen \( ^ ^ )/ och tänk på att dom här fanns på SPOTIFY och jag ska försöka skaffa de andra på nått annat sätt ><~ 


KIRYU 
Kiryu
(vänster -> höger) 
Namn:黒崎眞弥(Mahiro Kurosaki) Position: Sångaren Född: 19 oktober
Namn:九条武政(Takemasa Kujou) Position: Gitarrist Född: 3 augusti
Namn:一色日和(Hiyori Isshiki) Position: Basisten Född: 1 november
Namn:远海准司(Junji Tokai) Position: Drummer Född: 11 januari
Namn:酒井参辉(Mitsuki Sakai) Position: Gitarrist Född: 24 februari







                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar